Körkort nerede?

Jaha, men då kan vi alla ställa oss på led och gissa om jag hade problem med kommunal-helvettes-trafiken?!



Jaaaaaaaa! Jag hade problem!
Tåget var försenat med 20 minuter vilket gjorde att jag missade min buss, och fick vänta ytterliggare 20 minuter.
Tack och lov var jag ensam på bussen så jag bad buss-chauffören släppa av mig mittimellan två busshållsplatser så jag hade grymt nära hem.

20 minuter är ingenting under rådande omständigheter, men är klockan över 23 så känns det extra drygt för då är det bara skumt och äckligt folk på centralen och man vill bara hem till sin varma säng!

Nu är jag hur som helst på plats i sängen och tänker snart stänga ner för att krypa till kojjs.
Hade egentligen behövt sova så länge som möjligt imorgon i och med nattpasset men jag måste ringa ett samtal innan 11 så det blir till att ställa alarmet.

God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback