Långt hår igen.

Vad jag minns fanns det internet här förra gången, men tydligen inte idag.
Eller så är det min dator som spökar..
Sitter hos frisören Erdem Kiramer just nu och sätter i nytt löshår.

Inatt vart det inte många timmars sömn, och dom få timmarna som jag sov var inte direkt någon bra sömn.
Jag plågades av mardrömmar hela natten, och vaknade ständigt upp och kollade på klockan.
Det sägs ju att man drömmer över 10.000 drömmar per natt, och jag tror att alla dom drömmarna bestod av vidriga saker så som hot, flykt, misshandel, mord, rädsla och djurplågeri..
Usch, jag sitter här nu och känner mig helt groggy på grund av bristen på bra sömn, och jag har en rätt lång dag framför mig..

Här blir jag väl kvar i 3 timmar till och därefter ska jag möta upp Yvonne och Louise för en lunch i Taksim.
Klockan 19 går mitt plan till Antalya, och med tanke på trafiken så behöver jag väl åka vid 17 för att ha tidsmarginal på flygplatsen.
Får se om Burak skjutsar mig, vore ju dröm! :)

När jag är framme så kommer O's chaufför och hämtar upp mig och då har vi en bilresa på 2 timmar framför oss innan vi slutligen är 'hemma'.
Kommer nog inta ta många timmar innan jag stupar i sängs..



Kommentarer
Lina

Shit vad jobbigt med mardrömmar. Hm undrar vad som kan ha utlöst dem... Ta hand om dig vännen så ses vi snart igen (och hörs innan dess).


Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback