Let the music talk!

Sitter på jobbet och jobbar samtidigt som jag uttökar min 'Türkçe' spellista på Spotify.
Jag går igenom alla artiser i bokstavordning och lyssnar runt lite på deras låtar för att se efter om jag hittar andra pärlor..
Musik är verkligen allt!

Jag är en riktig periodare, ibland kan jag lyssna på enbart rock i flera dagar för att sedan gå vidare till trance i någon vecka och därefter turkiskt..
Förvisso domderar den turkiska musiken på min Spotify, men jag skulle ändå utnämna mig själv till en riktigt allätare.
Allt förutom reggae!

Och något som jag funderat över är att jag är väldigt hemlig när det kommer till viss musik.
Hittar jag en relativt okänd artist som har riktigt grym musik, så ger jag inte ut den till någon för jag vill behålla den som 'min'.. Weird.

Intresseugglan vaknade..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback