NEJ.

Eller jag ångrade mig faktiskt igen, surprise surprise!
Eftersom jag ofta handlar direkt efter mina impulser så ska jag för ens gångs skull inte göra det utan verkligen tänka efter.
Förvisso har jag blivit enormt mycket bättre på det än vad jag har vart tidigare, men ändå..
Det är trots allt ett symptom på min ADHD diagnos, så vi kan skylla det på det! ;)

Jag ska vänta i åtminstonde 1 vecka och verkligen överväga för och nackdelar, möjligheter samt försöka spå framtiden för att därefter vara bombsäker på att jag absolut inte kommer vilja ha tjänsteledigt inom det närmaste halvåret.
Jag kan verkligen inte ta tillbaka detta nu, för att sedan eventuellt ångra mig igen, det är helt uteslutet!

Och dessutom tror jag inte 1 vecka mer eller mindre spelar någon roll i nuläget, för rekryteringsprocessen för dom nya agenterna är ännu inte fullbordad.
Så om ni skulle vara intresserade av ett jobb här, kontakta mig så ska jag hjälpa till! :)

Visste ni att det var vi (bwin) som sponsrade Lady Gaga's musikvideo
Poker face? Kolla in korten och pokerbordet så ser ni våran logga! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback