nightmares.

Har tagit mig igenom hela natten med mardrömmen om att jag har dött av en hjärntumör.
Oavsett vad jag har drömt så har det alltid slutat på samma sätt, att jag dör eller ska inom kort dö av den här tumören, trots att jag har känt mig helt frisk.
Vidrigt..
Drömde också mycket om Annika, att jag flyttade ihop med henne och att hon lagade potatissoppa dagligen till halva Sångvägen men vägrade göra så det räckte åt mig, kärringjävel.

Well well, nu är jag vaken, frisk och levande.
Ska möta upp Malin vid Beşiktaş och därefter träffa Yvonne.
Och Louise ska jag träffa också innan jag åker! :)

Hörs senare, uppdaterar när jag är åter hemma ikväll.
Ha en bra dag alla!



Kommentarer
annika

åhhh potatissoppa.. får laga en portion åt dig då ;)

2010-02-11, 08:36:17

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback