Offline update från Atatürks flygplats - 2 feb 18:20.

Sitter för tillfället på flygplatsen och halvt som halvt skakar av nervositet.

Jag har ren och skär dödsångest och jag tror jag aldrig vart så här nervös innan en flygning som denna.

Nervös av andra anledningar, sure, men nu är det som om jag ska gå på ett flygplan mot min egen död.

Jag vet inte varför jag är så livsrädd, kan kanske bero på mina vidriga mardrömmar inatt?

 

Vem vet vad som kan ske, planet störtar, planet sprängs, vi åker av vägen på väg från flygplatsen eller något annat..

Gud det känns nästan som att jag tvekar på att gå på planet..

 

Jag är dessutom paranoid och uppfattar minsta lila detalj som ett tecken på att jag inte bör åka.

Det spöregnar till exempel och är halvt som halvt storm ute, är turkiska inrikesplan byggda för att klara sådant?

Borde dom ju va, eller hur, annars lyfter man ju inte?

 

Tänk om jag lugnar ner mig efter flygningen, och sen så kör vi av vägen eller krockar på väg till Alanya?
Jag menar, vad som helst kan ju ske om vi nu ska relatera till bloggarna jag hittade idag?
Dom är förövrigt inte anledningen till att jag panikar loss nu, kände lite så här redan innan jag läste dom men känslan har bara eskalerat på något sätt..

 

OM nu något skulle ske efter att detta inlägg postas så vet dom som står mig nära vilka dom är, och hur mycket jag innerst inne älskar er.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback