Prisa SL!

Jesus (SL) älskar alla baaarnen, alla baaarnen på vår jord..!

Iallafall mig nu efter mitt nattpass, för tåget var enbart försenat med fyra minuter!
Sensation!
Dessutom hade jag lyxen att kunna sitta inne i tåget och vänta, för det anlände till stationen cirka 4 minuter innan avgångstid och detta var i perfekt timing till att jag kom ner på perrongen.

Nu ligger jag i sängen och känner att ögonen envisas med att blinka i slow motion så det är nog dags..
Tänkte dejta loss med han den där John Blund.

Hörs i eftermiddag då min nya dag börjar!
Tjillevippen och god natt!




Kommentarer
Zandra

Hej

Såg att du har bott i Turkiet. Vart bodde du då???

Vad gjorde du där?

Ska du tillbaka?

Massa frågor :)

2010-02-23, 10:25:04 http://zandraa.wordpress.com
Miki

Jag har bott och jobbat i Alanya 2006 och så bodde och pluggade jag i Istanbul nu i slutet på 2009.

Jag har vart i Turkiet minst 1 gång per år i 8 år, jag ska absolut tillbaka.

Pluggar turkiska här i Stockholm och är övertygad om att en del av mig är turk, om inte hela jag! ;)

Själv då?

2010-02-23, 10:42:38 http://mikissurroundings.blogg.se/
Cilla

Vad hände med din franska bulldogg?

2010-03-04, 22:48:35

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback