Raket-forskande på hög nivå..

Jag kände mig verkligen på alerten imorse då jag och Jackie skulle ta morgonciggen efter frukosten här på kontoret..
Kreativiteten flödade och titta vad jag har kommit på (och snart uppfunnit!).
Eftersom det är typ 70 minus här just nu så lider vi rökare mer än andra..

  1. 1.) En hål i lådan/fönstret med rörelsedetektor som öppnar sig när du kommer nära (typ 5 cm), så du kan blåsa ut röken, och sedan när du backar undan huvudet och munnen så stängs den fort så ingen rök hinner komma in.
  2. 2.) En hål där ciggaretten sätts in.
  3. 3.) Själva uppfinningen 'Miki's magic winter smoke box'.
  4. 4.) Fönstret där lådan måste installeras.



Kommentarer
Lina

Kreativt, eller kom till Aten här är det varmt ute och man kan dessutom röka inne på restauranger.

Jackie

Jag tror jag håller med föregående talare... Tror inte så mycket på den där rökboxen, om jag ska vara ärlig ;)

2010-02-19, 10:31:05
Miki

Äsch Jackie, du är bara avundsjuk för att inte du kom på idéen först!

Lina, Skype när du är åter i Istanbul! :)

2010-02-19, 10:33:27 http://mikissurroundings.blogg.se/
Anna

Du vill inte äta godis för att det är onyttigt med att röka går bra..? ;)

2010-02-19, 10:37:34
Miki

Hallå, vad är det här för påhopp??

Rökningen blir man inte fet av! ;)



MEEEEN ska sluta. Så småningom.

2010-02-19, 11:05:40 http://mikissurroundings.blogg.se/
Anna

Haha, du kan skylla på att du är turk. Då kommer rökningen på köpet :)

2010-02-19, 14:10:02
Miki

Word!

2010-02-19, 15:17:53 http://mikissurroundings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback