siktir git!

Hemkommen efter en jättetrevlig kväll, berättar mer imorgon.

La mig i sängen med datorn och satte på två låtar med Funda Arar på repeat som är lite åt den lugna hållet, det vill säga kärlekslåtar i en känsloframkallande takt, ton, tempo eller vad F ni vill kalla det.
Detta var inte med min mening eller baktanke utan kände bara för att lyssna på dessa två låtar medan jag kollade FB och bloggen, sjukt dåligt idé.

- Som resultat vart jag super-sentimental!!!
Så pass att jag skulle kunna ringa O och gråta i hans öra eller liknande.

Självfallet har jag inte gjort det ovan nämnda, självdisciplin och förnuft finns än så länge kvar tack och lov, därför stänger jag nu ner datorn och tackar av, hej.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback