sjfgjfgftre5

Om 15 minuter är arbetsdagen över och det är jag absolut inte negativt inställd till.
Jag har verkligen haft fullt upp på jobbet den här veckan och det ska bli riktigt skönt att komma hem till en god middag och korka upp vinflaskan..

Planen var att bege mig direkt till Emmi idag för att spendera hela helgen där, men eftersom Mathias och Elisabeth kommer över på middag ikväll så ser jag självklart till att vara närvarande.
Han kommer och hämtar mig på kontoret vid 18.00 så jag slipper kommunaltrafiken som lär vara katastrof idag med tanke på vädret..
Och dessutom hinner jag ta en after work med Leandra och Luke, tack för det styvbror! :)

Jag hade funderingar på att åka hem till Emmi senare ikväll, men beslutade mig för att stanna hemma inatt.
Behöver organisera lite bland mina kläder och packa undan saker som inte används för tillfället, jag får inte plats med allt, och imorgon bitti startar jag dagen på SATS!
Sen är det kvalitetstid för hela slanten med min Emmi.

Hörs senare ikväll gott folk, ha en trevlig helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback