So far..

Nu befinner jag mig hemma hos Annika på en té i sällskap med henne, Helena och dom små änglarna.
Jag fick en liten lucka efter lunchen med mamsen, behövde kolla upp karta till bokaffären samt skolan så en fika hemma hos Annika var som två flugor i smäll. ;)

Mina naglar vart jag tyvärr inte nöjd med idag, men och andra sidan är jag extremt kräsen efter att ha haft ett flertal riktigt grymma nagelteknologer.
Fikade med Johanna och pratade lite blajj innan vi skulle skiljas åt för att befinna oss i olika länder, Walle gick även förbi av slump och kom in för att snacka lite skit.
Det känns verkligen bra att vi kan vara vänner idag efter våran bakgrund.
Och att båda av oss enbart vill ha vänskap, att ingen har några baktankar är det bästa!

Efter det mötte jag upp min kära mor för en supertrevlig lunch.
Det var som sagt länge sedan vi umgicks, och jag hade verkligen saknat henne!
Vi hade kanonmysigt och har bestämt att vi ska gå på bikram-yoga tillsammans, samt äta hennes köttfärssås efter! :)

Ska snart bege mig mot Odenplan för turkiska kursen, därefter går jag eventuellt hem till Charlotte som bor där och är hemma i Sverige under några dagar.

På återseende!

Nyttig lunch med min älskade mamma på Tasty's.

Chailatte med Johanna på Waynes där vi möttes av
blodklumpar i handfatet och en vidrig papperskorg..



Kommentarer
johanna

saknar dig redan <3

jag vill gärna ha den bilden ;)

blir sällan bra på bild vettu!!

2010-02-17, 21:05:07

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback