spare me.

Jag har drömt sjukt mycket inatt!
Drömmarna var helt orelaterade till varandra men allt flöt på något sätt ihop ändå.
FY, jag hatar då man drömmer om någon eller något som man inte bör drömma om som sedan påverkar en vid uppvaknandet.
Jag drömde om mr O inatt, och känslan som nu dröjjer sig kvar är bara fel och jobbig.
Har ju hittils klarat mig oväntat bra från all depp, och det beror väl på att jag innerst inne är övertygad och bombsäker på att det här var det enda rätta att göra.
Hur som, vi ska inte prata om det där - varken här eller face to face (< ha i åtanke please)!

Idag sov jag allt vad jag kunde för att vara redo för nattpasset ikväll, vaknde upp 13:30!
Så skööönt, jag kan inte ens minnas senaste gången då jag lät mig sova så länge jag ville..
Om vi inte räknar med helvettes-morgonen i lördags då, men bakfylla hör inte till ovanstående påstående.

17:30 är det dags för turkiska lektion på Cybergymnasiet och därefter drar jag till gymmet med James för att sedan gå och äta samt jobba!
Hinner förmodligen med en kaffe med Eija innan jag beger mig in mot Odenplan också!
Ska upp och äta frukost nu, hörs snart gott folk!

Hur gick det att ta sig till jobbet med kommunaltrafiken föresten? Hehehe..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback