Tack för mig då.

Åter i sängen och tänkte somna in..
Ikväll var det planerat att jag skulle äta middag med min käre mamma, men vi har bestämt att ta det på söndag istället då jag är ledig.
Vi får se vad jag känner för då jag vaknar idag, men det blir antingen gymmet eller så ansluter jag mig till ett gäng kollegor som ska ut och avskeds-drinka med två andra kollegor som ska flytta till Sydafrika respektive Österrike.

Den dagliga frukostbuffén på jobbet, bra början eller i mitt fall avslut på dagen.

 

Klockan 8 är normalt sett den tidpunkt då alla sitter vid sitt skrivbord på min avdelning med kaffe och läser sina email.

Dock inte imorse.. Kan kommunaltrafiken vara anledningen..?



SOL, var hälsad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback