Tebrikler!!

Ett stort grattis till mina fina vän Malin som har förlovat sig med sin Guray i veckan!

Jag har blivit formad till att ha en riktigt skev och dålig syn på kärlek.
Jag tror att alla förr eller senare kommer vara sin partner otrogen (förutom jag då), att det blir skillsmässa eller på något annat sätt skiter sig totalt.
Livslång kärlek existerar tyvärr inte i min värld och man kommer aldrig kunna hitta mr Big utan får i princip acceptera sin partners brister och leva med dom.
Och nu snackar vi inte småsaker som man KAN lära sig att leva med, utan större fel så som extrem svartsjuka, kontrollbehov, psykstörningar, egoism fan vet jag.
Personlighetsdrag som inte gör saker och ting lättare utan tvingar den andra partnern (det vill säga jag i detta fall) att anpassa sig och lära sig hur personen fungerar för att undvika komplikationer.
Jag tror att de flesta män har en kromoson för lite som gör dom avvikande, åtminstonde dom jag verkar fatta tycke för iallafall.
Haha, verkar jag bitter? Eeeerrrhh!

Hur som helst, det här inlägget var absolut inte menat att bli negativt utan jag ville lyfta fram Malin och Gurays kärlek!
Man vet förvisso aldrig vad som utspelar sig bakom kulisserna men utifrån mina och Malins långa disskusioner så har dom två verkligen funnit sin andra halva.
Alla har problem och vardagstjaffs i sitt förhållande, men dom här två är ta mig fan som gjorde för varandra.
Två bästa vänner som alltid har superkul tillsammans, vill samma sak och har samma framtidsplaner och mål, och dessutom är störtkära i varandra!
En liiiten gnutta hopp tänds inom mig när jag tänker på dom två..

Jag är enormt glad för eran skull och jag hoppas att ni är lika lyckliga hela ert liv som ni är nu! :)
Snart är det dags att börja planera möhippa i Istanbul, tjoohoo!

Mrs (to be) och Mr Sahin!



Kommentarer
Lina

Vad fint skrivet Miki! Ja du Malin, bara ge oss ett datum så vi kan planera din möhippa... :)

Och Miki, även du kommer att inse en dag att man inte behöver falla för idioterna, när det finns så många sköna killar där ute.


Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback