To be or not to be BLONDE?

Hmm, jag har haft lite funderingar på sistone att bli ljus igen, som jag var i somras.
Jag trivdes riktigt bra i det, men färgade ju håret svart då jag kom till Istanbul.
Misstänker att det var duschvattnet som sabbade det, för jag kände mig inte fint blond där nere, snarare pissgul.
Och silverschampoot gjorde ingen nytta så frisören fick åtgärda det..

Men om man skulle börja ljus upp det nu så är man nog rätt ljus till i sommar, vad tycker ni?
Kolla kortet längst ner till höger, det kallar jag pissgult eller hur??




Kommentarer
veronica

jag tycker kortet längst upp till vänster va JÄTTEFINT! jättefin naturlig färg och frisyren passar du verkligen i..



Miki

Tack! :) Det är typ den färgen jag har i åtanke...

2010-02-21, 22:37:30 http://mikissurroundings.blogg.se/
Lina

Kortet längst ner till höger kallar jag turkblond! :)

En brunblond färg tror jag blir riktigt snyggt till sommaren!

veronica

DO IT! :D

Miki

Tack för tipsen tjejer! :)

2010-02-22, 13:54:12 http://mikissurroundings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback