Trevlig helg!

Då är vi tillbaka i sängen igen, ska bli skönt att sova nu och sedan återgå till normal dygnsrytmen.
Jag har absolut inga problem med att jobba natt, det är rätt trevligt faktiskt men det som är jobbigt är att man sover under dagen och vaknar upp då det är mörkt..
Något som jag dock är tacksam för är att jag inte har några som helst problem med att ställa om mig.
Nu till exempel kommer jag sova till 17-snåret, och sedan vid 23 eller när det blir kommer jag inte ha några som helst problem med att sova ostört under natten.
Jag brukar alltid se till att jag kommer upp rätt tidigt då jag är ledig för att få ut så mycket som möjligt av dagen, men vill jag så kan jag lätt sova i 14 timmar..

Ikväll är det middag med tjejerna, det ska bli trevligt att äta gott och umgås med förstaklassigt sällskap.
Samt att få göra sig lite fin, man har ju sett ut som 'hej kom och hjälp mig' under nattpassen..

Ha en toppenfredag alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback