The House Café.

Hello my sweethearts!

Idag vaknade jag upp av att Malin kom och väckte mig med Carola efter att hon hade duschat!
Först och främst är detta stort på grund av att JAG alltid var tvungen att väcka Malin vid tre-fyra tiden då vi bodde tillsammans, hon hatade allt som hade med Carola att göra (vi syftar på hennes julskiva), samt att Malin normat sett aldrig duschar.
Malin hade förhoppningar om att hon skulle få hämnas på mig via denna gärning, men det gjorde snarare min morgon! ;)
Däremot förstörde en annan person mitt fina humör genom att börja tjata om utgången i lördags..

Hur som, klockan två skulle jag befinna mig hos min nagel-tjej i Nişantaşı och därefter åt jag och Malin lunch på vårat kinesiska stammishak.
Majoriteten av mina tjejkompisar här nere har likasinnade problem med sina turkiska pojkvänner, det vill säga svartsjuka som det inte finns underlag för, så Malin var tvungen att avvika då jag skulle möta upp Lina.

Vi två hade som vanligt underbar kvalitetstid tillsammans med sällskap av en flaska vin samt massor av samtalsämnen i beredskap.
Tre-fyra timmar senare gick jag smånynnande hem till en Malin som var mer än glad över att få kungligt sällskap! ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback