Güle güle Türkiye, Hej Sverige.

Attans mardrömmar, vad är det för fel?

Jag tror detta är första gången jag faktiskt ser framemot att få komma hem till Sverige..
Strukturen i vardagen, SATS, kosten och allt övriga så som familj och vänner saknar jag faktiskt.
I Sverige finns det inte mycket som påminner mig om O, ska bli skönt att komma hem och blicka framåt mot en självständig och värdig vardag där enbart jag tar mina beslut och bestämmer om mina sysslor.

Väskan ligger förmodligen på prick på 30kg, ska bli spännande att se om jag tvingas ta ut något, betala övervikt eller om dom vaknat upp på rätt sida.
Malin följer med till flygplatsen som back-up om jag skulle tvingas ta ut något.. Tack! :)
Och min finaste bästa pappa hämtar mig, undra hur många vändor han har kört och hämtat mig från Arlanda?
Du är för underbar papsen, jag är verkligen tacksam för att du alltid ställer upp på mig!



Kommentarer
Malin

Sjysst chaufför, 37 lira, samtalsämnen på turkiska, ingen arg burak! lyckat! ;) jag KAN åka taxi!

2010-02-11, 13:15:11 http://mikithemonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback