SHEJK EIJA

Idag ska jag äta middag med Eija på våran favoritrestaurang Barcelona, och det ska bli trevligt.
Hon har vart i Dubai och hälsat på Hanna medan jag var i Turkiet så nu ska vi snacka resminnen.

Nu vill jag ju egentligen inte medge att jag fortfarande är låg, eftersom hon som ringde från Model house fick mig på bättre humör för en liten stund och att jag är My tacksam för detta.
Meen för att vara ärlig.. Jag är fortfarande låg.

Fy, jag är normalt sett en glad, sprallig och positiv person så jag tycker verkligen det är extra jobbigt att vara låg och tänka seriöst, det blir för stor kontrast för mig.
Jag lovade Oscar att jag skulle kika förbi hans jobb på en drink efter middagen med Eija, och eftersom han var den som förde mig och O samman så kommer det självfallet bli prat om det..
Innerst inne vill jag ju att O ska komma ridande på en vit häst och på riktigt lova och mena att han ska ändra på sig, sin mentalitet, sin kultur samt religion och att vi ska leva lyckliga i alla dagar.
Men det vet vi ju alla att det kommer absolut inte inträffa, därför vill jag nog helst inte prata alls om honom för jag vet att Oscar bara kommer att försöka övertala mig om att vi kan lösa det här..
Det är ju alltid svårt att stå emot när man har känslor, men jag tänker verkligen vara stark nu.

Man får prioritera sin framtid lite, hur vill jag att mitt närmsta år ska se ut till exempel?
Resor, impuls-idéer, middagar och festligheter med vänner eller att vara strikt kontrollerad i Alanya där vardagen består av att hålla koll på hushållet samt serva sin karl?
Hmm, rätt lätt val när man lägger upp det så där.

Jag ber om ursäkt för mig tjat om detta, men ni får stå ut med det någon vecka eftersom det är just detta ämne som cirkulerar mest i mitt huvud just nu..

Nedan Eija och hennes nya karl, samt fina tjejorna Eija och Hanna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback