Ariiiba!

Nu sliter jag mig några minuter från Ay Yüzlüm, tar jag mig i kragen och informerar er om gårdagskvällen.

Jag följde med en vän till apoteket som har problem med hemorrojder, och bad mig följa med och hjälpa till på Apoteket..
Eftersom jag inte kände någon skam så var det jag som bad om det, men passade på att flinande tillägga att det skulle vara åt en man.
Apotekaren frågade mig om jag hade vart hos läkaren men jag nickade då åt min vän och påpekade att det var åt han, som rodnade kraftigt..
Vi fick oss ett gott skratt så alla kunder vände sig om, och han förbannade mig och lovade att hämnas.

Därefter mötte jag upp Eija på restaurang Barcelona där en underbar tapas middag avnjöts samt en flaska sangria dracks upp över massa girl talk.
Efter det gick vi förbi Tiramisu där Oscar jobbar som hovmästare, drack några glas vin och hade det trevligt.
Jag jobbar ju idag och började klockan 8 så det vart inte alltför sent..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback