My day off!

Jag försökte uppdatera bloggen igår då jag kom hem men icke sa nice, det gick inte att logga in.

Gymmet direkt efter jobbet, 500kcl på löpbandet på cirka 45 minuter! :)
Jag var dyngsur och helt skakis efter det så jag kunde inte ut mig alltför hårt på styrketräningen.

I och med att jag skulle dejta med Johanna så hann jag inte hem för att äta så det fick bli grismat till middag i brist på alternativ på grund av klockslag samt location.
Jag gick in på Träffens grill i sällskap med Emelie och Tirre som jag stötte på utanför, och frågade kebab-mannen vad på menyn som var minst onyttigt.
Han stod där som ett frågetecken och visste varken vad han hette eller vad klockan var, HALLÅ NÅGON HEMMA??
Flyt som jag har så sitter den EN till kund i lokalen och han råkar vara dietist eller liknande, för han kunde ge mig en komplicerad beskrivning om varför jag borde ta en hamburgare istället för souvlaki, allt handlar om transparenta fetter osv.
Jag vart nöjd, för det var ju innerst inne hamburgaren jag vill åt!

Efter det stämde jag upp med Johanna på Villan för ett (två) glas vin och massa blajj.
Gubbmaffian i form av Ramazan, Gabi, Gandi och Samer var ju där också så det vart lite mingelsnack med allt och alla.
Och självklart även Viktor! Vad är en kväll på Villan utan Viktor liksom?

Idag ser ungefär min dag ut som följande;
  • 10:00 - Nagelpåfyllning.
  • 11:15 - Fika på Waynes Coffee med Johanna.
  • 12:30 - Lunch med Mamma.
  • 14:30 - Hämta Elina (och eventuellt Aaron) från dagis för att vara barnvakt i några timmar.
  • 18:00 - Min turkiska kurs på Folkuniversitetet startar äntligen! :)
  • 20:30 - Träning på SATS.

Måste förbi Studium på Karlavägen och inhandla min kurslitteratur också, som vanligt ute i sista sekund och har ingen aning om vart det ligger, varken där jag ska köpa boken eller vart min kurs är..

Jag kommer inte ha med mig datorn idag så ni får klara er utan mig, så hörs vi senare ikväll istället!
Hasta la vista babies!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback