miss busy.

Imorgon är det dags för turkiska igen, det ska bli superkul!
Jag önskar att kursen var typ två gånger i veckan istället för en..
Hur som så bytte jag ju nivå och klättrade upp, så imorgon ska jag till den nya klassen och vi alla ska göra ett nivåtest, spännande..

Efter kursen blir det träning på mitt favoritgym, SATS Odenplan och därefter är det nattpass.
Fyra nattpass och sedan är jag långledig i fem dagar!
Så himla skönt att jag inte har något planerat för mina lediga dagar..
Normalt sett är min kalender alltid full och det finns inte mycket tid för impulsträffar med folk..
Emmi och jag har sagt att vi ska hänga en hel del, och jag misstänker att jag bosätter mig hemma hos henne några dagar.. :)
Men utöver det är jag fri som en fågel!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback