Beach 2010 närmar sig....!

Varför i satgatan är blogg.se så irreterande långsamt ikväll?
Tar ju ett år innan man skickas vidare dit man klickar..

Jag vill bara påpeka att Timoteij som gick vidare i gårdagens Melodifestival var absolut värda det, dom var helt klart bästa bland bidragen!
Nu har jag sett Melodifestivalen två helger i rad, vilken helomvändning från att inte ha kollat på säkerligen åtta år..
Bara för det är man ju tvungen att kolla på finalen!
Sucker for love som var med i förra deltävlingen eller Timoteij håller jag tummar och tår för!

Och sedan vill jag bara uppmärksamma er om att Gula Sidorna nu finns på internet.

OCH att min diet har gått åt HELVETTE sedan jag åkte till Istanbul den 30 januari!
Förmodligen lär det ju inte gå bättre heller nu när man har fyra nattpass framför sig..
Idag drog jag i mig en kebabsallad.. Och lite dumle samt kinapuffar.. Och en chailatte.. Och en Billy's pizza..





Kommentarer
Lina

Minns något om att man var gammal när man tittade på melodifestivalen...

TurkMalin

Manga kommer tävla för Turkiet iår. Så i år ska du även RÖSTA!;) (de e Manga som gjort låten Beni benimle birak)

2010-02-21, 23:54:05
Miki

Lina, jag förstår inte vad du pratar om? ;)



.. Malin, trodde du på fullaste allvar att jag skulle rösta på något annat land än Turkiet? OAVSETT artist?

2010-02-22, 01:20:27 http://mikissurroundings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback