Sommar och sol!

Om tre månader är det beach 2010..
Och det betyder att jag verkligen måste börja köra stenhårt på en bra kost samt regelbunden träning.
Träningen är förvisso inga problem, men det med kosten kan vara lite svårt ibland.
Steg ett är att totalt avstå från socker minst sex dagar i veckan!
Idag har jag failat på det eftersom jag drack en chailatte..
Eller det var ju igår, för nu är klockan 03:00..
Då kör vi totalt sockerfritt med start från idag! :)
Brukar vara sjukt svårt då man jobbar natt, men köper man inget sött så finns det inget, rätt logiskt.
Smoothie är det perfekta substitutet, och det står en och väntar på mig i kylskåpet!

Det här är typ första gången på en miljon år som jag hittils inte har några spikade planer för sommaren..
Vad som funderas på är följande;

- Turkiet! Självklart. Blir förmodligen en långresa på minst tre veckor men att då åka runt till bland annat Bodrum, Izmir, Istanbul och Alanya..
- Kroatien eller Italien. Måste seriöst komma iväg och se något nytt nu, har totalt snöat in på Turkiet och Malta dom senaste åren. Emmi kanske känner för att guida mig i Italien?
- Tjejresa. Vi ska styra upp en tjejresa i September, vet inte vart ännu eller vilka som åker men tror att det blir jag, Eija, Annika, Eva och Helena.
- London! Nu har jag en hel drös vänner som är bosatta i London bland annat min bästaste Charlotte! Vet inte om jag åker dit under sommaren eller om jag tar det till hösten?
- Roadtrip. Eija har ju styrt upp körkort (jaa, jag ska också!) så vad kommer inte bättre till pass än en roadtrip i Sverige?
Utöver det så vill jag åka ner till Göteborg för att hälsa på Nina och Jocce samt company, Karlstad för att hälsa på Malta grabbarna och min stalker Malin samt Malmö för att hälsa på Lina (om hon inte hunnit flytta till Stockholm), och min käraste Anna uppe i Norr kramas jag också gärna med inom snar framtid.

Och ja, jag är ekonomiskt oberoende om ni undrar..


Uteserveringar, rosévin, solbränna... eeehhh.. SOMMAR, kom NU!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback