Cumartesi!

Vaknar upp på tok för sent och har en hejdundrans energi och börjar i smyg planera att idag ska jag överaska O med att baka kärleksmums! (Snoddas, ckokladrutor eller vad ni väljer att kalla dom).
Tror ni inte fanskapet har ett kök utan ugn??
Och här har han gått och pikat mig på att jag borde lära mig att laga mat??
Vem i hela vida världen ska upptäcka sin matlagnings-kunskaper utan en ugn?!

All min energi försvann och jag var sittande framför datorn med ett ciggpaket läsande alla bloggar som är värda att läsa.
Träningsvärken är ett faktum, för jag var nämligen på gymmet igår och tog i som aldrig förr!
Vet inte vad som flög i mig riktigt, men eftersom jag var ensam tjej på gymmet bland en drös biffiga turkar så ansträngde jag mig extra (läs; för) mycket för att inte se för klen ut..
Därav träningsvärken.. Som jag av erfarenhet vet kommer eskalera under dagen.. Suck.

Idag hade jag också tänkt gå dit, får dock se om jag tar det medans O är på jobbet eller efter han kommer hem.
Han har förstått hur tråkigt jag tycker det är att sitta på hans kontor och glo, så jag har fått dispans alla dagar hittills.
Eller fått och fått, jag kommer totalvägra om han försöker få med mig.

Planen just nu är att ta en dusch, vilket kommer ta cirka 45 minuter eftersom trycket är lika speedat som en snigel.
Därefter funderar jag på att gå förbi Sky Lounge igen så att jag få tid att sitta ner med Huseyin och babbla, och kanske äta sushi-lunch där?

Nedan är jag och Huseyin från sommaren 2008.
Observera första bilden då det är en svartsjuk kvinnohand på min axel.

Turk tjejen: Ursäkta, vem är du? Känner du honom? (På ett otrevligt sätt).
Jag: Eeeh, ja vad ser det ut som? Det är min gamla chef..
Huseyin till henne: Gå härifrån om du inte klarar av att vara trevlig mot min vänner!

Haha, ägd.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback