17 dagar kvar..

.. tills det bär av till Istanbul.
Jag kan knappt bärga mig, det ska bli så kul att få komma tillbaka till min drömstad och träffa tjejerna igen!
Vi har redan planerat en storslagen girls night out på lördagen när jag anländer!

Som det ser ut nu blir jag kvar i Istanbul i bara 3 dagar för att därefter flyga vidare till Alanya för att spendera 1 vecka där, och därefter tillbaka till Istanbul för att sedan dagen efter åka tillbaka till Stockholm.

Nu är det ju självklart så att jag saknar O och allt det där, men jag spyr på att vara i Alanya!
Det är så tråkigt där under vintern och eftersom han är gipsad blir vi väldigt begränsade..
Hade vi vart i Istanbul så hade man haft så mycket mer alternativ och valmöjligheter, och dessutom så har jag mina vänner nära inpå.
Men icke, här ska man spendera en vecka i Alanya för att sitta och glo..

Åååååh!!! ;(



Kommentarer
Ela

Ska du tillbaka dit IGEN nu... Vart får du alla pengar ifrån undrar jag som har råd och åka fram och tillbaka varanan vecka...?

2010-01-14, 13:21:53

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback