32394:e rundan till Turkiet..

Ja, på måndag så bär det ju som sagt av till Alanya i Turkiet.
Hade hellre åkt till Istanbul, men Onur befinner sig i Alanya så man har ju inte så mycket till val.

Först var det snack om en biljett där jag skulle behöva mellanlanda först i Amsterdam, hänga där i 12 timmar och därefter flyga till Istanbul, för att någon timme senare byta plan till Antalya.
Stopp och belägg, det där passar sig inte.
Sååå efter lite om och men så vart den en flygstol där det bara är en mellanlandning på vägen dit och direktflyg på vägen hem.
Två timmar i Istanbul och det kommer gå undan, för Malin kommer till flygplatsen för att hänga i gäng! :)

Bra att jag mellanlandar i Istanbul för jag har lite beställningar från tjejerna som vill ha Victoria Secret parfymer, så då kan jag passa på att inhandla det på taxfreen.

Jag kommer säkerligen vara sååå nervös när jag landar!
Jag har ju inte träffat O på 6 veckor vid ankomst..
HJÄLP, jag hatar att vara nervös!!
Alla får ju olika symptom, och mitt är att jag blir extremt kissnödig.
En cigg brukar ju lugna ner något, men det kan jag ju inte heller ta till i och med att han har slutat och man vill ju inte stinka askkopp det första man gör när man ska ses igen..
Fan... Börja rök igen!




Kommentarer
Louise

Jeg vil også ses i lufthavnen!!!! ;)

2010-01-03, 14:22:00

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback