a 34 hours watch?

Nu är jag sååå trött.
Eftersom jag har undvikit att ta ut semesterdagar för den kommande semestern så har jag som resultat jobbat väldigt mycket för att täcka upp mina luckor på schemat som kommer inträffa nästa vecka samt veckan efter det.
På fredag så kommer jag ha jobbat 11 dagar utav 12..
Och tro mig mina vänner, det känns.
Jag har jobbat ihjäl mig speciellt dom senaste fem dagarna, och känner nu att motivationen och energin börjar svajja.
Semester kunde inte komma mer lägligt!

Idag slutar jag 23 så det blir raka vägen hemma och krasha i sängs.
Imorgon jobbar jag 11-19, och planen är/har vart att gå till gymmet vid 07 för att göra iordning mig på plats och sedan mot jobbet.
Meeen... Jag vette fan längre, jag tror jag behöver en paus?
Jag åker ju på lördag och har inte ens öppnat resväskan, kanske vore skönt att påbörja det imorgon innan jobbet och sedan träna efter jobbet?
Och eventuellt vill jag sova hos Emmi natten mellan torsdag och fredag, och då vore det ju nice att ha översikt på packningen innan dess?
För på fredag ska jag på middag hemma hos Annika efter jobbet..
Och dessutom måste jag inhandla diverse saker innan resan som tex mängder av godis beställt från olika personer.
Gaah, jag sprängs!
Om jag skulle få designa mitt eget dygn skulle det ha 34 timmar! :)



Kommentarer
Pappsen

Eee... får pappsen se dig nått innan resan...?



(det som inte dödar, stärker...)

2010-01-27, 20:58:03
Lina

Mm godis är viktigt. Glöm inte KARAMELLKUNGEN med surt och salt.... :)

Sevgi

Hejsan! fin blogg =)

jag ska åka till istanbul taksim i mars, har du några shoppingtisp? vart d finns billiga o fina saker, outlet osv ? :) tack på förhand!

2010-01-28, 11:56:44
Miki

I Taksim finns det en stor och lång gata som heter Istiklal, där hittar du allt.

Allt från billiga stånd med smycken och kläder för struntsummar och dessa hittar du om du går in på smågatorna.

Sedan har vi alla slags affärer så som Mango, Beshka, Topshop, The body shop, Adidas etc etc utefter gatan.

Åker du iväg från Taksim till diverese "orter" så finner du enorma shoppingcenter, ett jag kan rekomendera är Canyon samt Akmerkez.

De flesta outlets hittar du på den Asiatiska sidan, dock inte speciellt centralt.

På den asiatiska sidan har du även huvudgatan Bagad caddesi, där finner du så som på Istiklal - allt, om inte mer..

Ha det bäst, Istanbuö är en fantastisk stad! :)

2010-02-02, 10:35:01 http://mikissurroundings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback