Äntligen hemma!

Allt gick så himla smidigt idag, jag är så nöjd!
Mamma och jag hade en trevlig biltur, lite för trevlig för vi körde förbi avfarten till Arlanda med en bra bit innan vi upptäckte det, på grund av att vi hade så mycket att prata om, haha.
Incheckningen var ”kö-lös”, taxfreen flöt på bra, vinet i baren smakde gudomligt, och som vanligt anlände jag till boardingen cirka 10 minuter innan avgång.
Varför bryta ett vinnande koncept?

Maten på planet var som vanligt grym, man blir aldrig besviken på Turkish airlines! :)
Sov resterande del av resan som vanligt, och ankomsten gick smidigt.
Träffade en tant i femtioårsåldern när vi väntade på väskorna, och hon var som en nykär 15-åring.
Hon hade träffat en turk på Facebook för 6 månader sedan, inlett ett förhållande och var sååå kär.
Det var lite kul att bevittna deras första möte, där kan vi snacka bamsekram!

Malin och Burak kom och hämtade upp mig som planerat och åsynen av allt som vart min hem för några månader sedan gjorde mig tårögd..
Gud vad jag har saknat denna stad, jag känner mig som hemma och är helt pirrig i hela kroppen!
Nu är vi HEMMA i lägenheten, dricker vodka och bereder oss för avfärd mot Lina där det vankas tjejfest!
Uppdaterar mer imorgon då jag är vid liv (förhoppningsvis)..

Lämnade ett rätt kaotiskt Sverige, på den privata fronten.
Känns dock inte som att det berör mig just nu, jag är så långt borta från den svenska vardagen.
Jag tar itu med det där om 12 dagar, för nu ska det njutas och det har redan börjat på bästa möjliga sätt! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback