back to school!

Dåså, nu har jag precis anmält mig till en turkiska fortsättningskurs på Folkuniversitetet med start om 1 månad.
1,5 timmes lektioner en gång i veckan under tre månader.
Det kommer ju bli hur kul som helst, jag saknar verkligen att ha turkiskan som en del av vardagen!
Rätt bra planering, för sedan direkt när kursen är slut så lär väl min tjänsteledighet falla in, då packar jag mina väskor och flyttar ner till värmen över sommaren och hösten.. Mjau!

Frågan är om jag ska berätta för O att jag pluggar hemma i Sverige eller om jag ska hålla tyst om det?
Vore så klockrent att sitta och förstå lite mer av vad dom säger fast utan att dom vet om det, hehe..




Kommentarer
Lina

Berätta inte att du pluggar. Det är fantastiskt kul att fatta vad hans polare säger till honom, och plötsligt kommentera på engelska så det blir helt tyst runt bordet... hehe.


Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback