But he offered me marriage!

Vaknade upp med torr mun och täppt näsa, 10 points.
Hörde att Camilla satt uppe i köket och åt frukost med syrran så jag kämpade mig upp och snackade lite skit samt åt frukost..
Anita kom förbi någon timme senare för en kaffe och sedan vart det tyst i huset då alla avdunstade så jag hoppade ner med datorn i sängen igen.
10 minuters vila och därefter hörde jag min älskling Eija köra upp på uppfarten, så det var bara att gå upp till köket igen för att koka té.

Det var ju sagt att vi skulle börja vårt godisförbud idag, men då det gick upp för mig att Elisabeth skulle baka en cheesecake med passionsfrukt samt att hemmagjord tårta skulle serveras imorgon på pappas 54års dag, så valde vi att skjuta på det tills på måndag.
Någon måtta får det vara!
Från början var det sagt att vi skulle starta i fredags, men då var det ju Mattes födelsedagsfika och med tanke på att jag vet hur duktig Elisabeth är med bakverk så bad jag om dispans tills på lördagen.
Men nu blir det som sagt måndag, och det är vårt slutgiltiga beslut!
Inga kakor, bakelser, godis, chai-latte, socker i kaffe/té, chips, glass etc etc etc..
Wish us good luck!

Beach 2010 - here we come!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback