çay.

Man kan ju säga att det kändes av att man hade varit ifrån Onur och Turkiet i sex veckor..
Matsäcken var rätt så uttöjd när jag lämnade den orientaliska landet, och det är inte så förvånande i och med att man äter non-stop.
Och nu när jag är tillbaka så märkte både jag och Onur att jag inte alls klarade trycket på samma sätt..

Idag åt jag lever, och föregående gånger då jag har ätit det så har mitt sällskap vart snälla nog och talat om det efter att jag idisslande har tvingat i mig skiten, men idag jävlades Gökhan och talade om att de mörkbruna misstänksamma köttbitarna på min tallrik var just lever.
O hade lassat upp säkert 8 filébitar och jag var inne på första när jag fick den informationen..
Och i Turkiet så är det 'ofint' att inte äta upp maten på tallriken.....

I skrivande stund sitter turkgubbarna och spelar backgammon, dricker thé och fikar.
Jag fick också ett lass på mitt egna lilla bord.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback