cinema!

Vi sov verkligen ut i lördags, vaknade sent och åt frukost samtidigt som vi försökte komma överens om vad vi skulle göra..
Det slutade med att jag stannade kvar hemma hos Emmi och kollade på film (Flickan som lekte med elden), medan Emmi åkte hem till sin bror för att träffa sin brorson.
Nu har jag äntligen sett tvåan så jag är redo att se trean Luftslottet som spränges på bio.
Det känns grymt bra att jag inte har läst böckerna än, det ser jag verkligen framemot.

Jag vet inte om det var på grund av att jag läste boken innan, eller om Snabba cash verkligen var en dålig filmatisering.
Filmen i sig var det inget större fel på, men att kalla den Snabba cash är inte okej för det var så mycket från boken som det inte kastades något ljus alls på i filmen.

Annika och tjejerna hade middag hemma hos henne som jag funderade om jag skulle gå på, men det slutade med att jag åt tacos hemma hos Emmi och därefter bio med Peter och hans hunk-farbror.
Avatar för hela slanten, och där har vi verkligen en bra film!
Vi var supernöjda när vi lämnade biosalongen, och alla av oss ville nog i smyg bli en avatar efter det.. ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback