Dag 1 på mitt nya (mat)hälsosamma liv!

Dagen har hittills börjat väldigt bra..
Försov mig inte, tog en lång dusch och gjorde iordning mig, väckte därefter Charlotte för att gemensamt bege oss ut på en 30 minuters rask promenad från Odenplan till Klarabergsviadukten där mitt kontor ligger.
Efter det en vidrig, men ack så nyttig frukost - typ svart bröd, keso, kalkon, tomat, ett glas vatten samt svart kaffe!
Men se det positivt, jag kommer vänja mig! :)

Jag är full av energi, vilket dock inte alla mina kollegor uppskattar (höhö) och är redo att köra järnet idag på jobbet!
Eftersom jag sov hos Charlotte vart det ingen hemmalagad matlåda, men jag får fundera ut något nyttigt alternativ tills klockan 12..

Måltid 1 av 4.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback