Dan före dan.

Imorgon ber jag till gudarna att jag inte snoozar utan vaknar upp i tid..
Jag blir stressad och får hjärtklappning bara jag tänker på det, fyyyy!
Jag har inte ens ägnat resväskan ett öga ännu, och behöver packa inför veckan i Alanya.
Och vi tjejer vet att det gör man inte på bara 1 timme..
Dessutom så måste jag in till köpcentrumet för att inhandla lite sista nödvändighter och dessutom tänkte jag ta en sväng förbi solariumet, jag ser inte klok ut.
Vissa människor passar verkligen i att vara ljushyade medan vissa ser sjuka ut, jag är en av dom sistnämnda.

Jag vet inte om min kära pappa skjutsar mig till Arlanda, men det vore ju enormt underlättande i och med att det skulle ta cirka 1 timme extra om inte mer att ta Arlanda Express.
Och dessutom jobbigt att släpa på 40kg packning i snö.
Nej, fy då lägger jag nog hellre en femhundring på en taxi, no way att jag åker kommunalt dit.

Klockan 17:25 lyfter jag, så jag ser nog gärna till att jag är där åtminstonde 1,5 timme innan så man kan varva ner och kika lite taxfree samt andas ut i baren.
Standard, tradition oavsett klockslag och ett måste! :)

Jag ska köpa parfymer, frågan är om jag ska göra det i Istanbul eller på Arlanda?
Vart tror ni att det är billigast..?
Jag måste förvisso oavsett vad förbi taxfreen i Istanbul för att handla Victoria Secret till Eija och Camilla så det kanske är smidigast att ta allt där..

Världens mest lyckade pappa genom tiderna!


Pappa och hans bästis!



Kommentarer
Ela

Jag visst inte att du hade begett dig tillbaka till Turklandet? Vad ska du göra där o hur länge blir du borta?

Kul för dig iallafall...



Kram

2010-01-05, 21:12:05

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback