I wanna have a glass of awesomeness!

Jag har mat-koma och håller på och somnar idag på kontoret..
Och det blir dessutom gym idag för tredje gången denna vecka, vi får helt enkelt hålla tummarna för att jag inte somnar på springbandet och slår ut mina kanintänder..

Jag och Eija ska ha en SPA session i bastun efter gymmet, det blir nice.
Där kommer jag garanterat somna in!

Har egentligen inget att skriva, kände bara för att gojja lite.

Har ni skänkt någon slant än föresten? ;)
Haha, min dag startade verkligen dåligt på grund av den där satans artikeln!
Jag vart så himla arg, så jag kom in på kontoret och började gorma på mina kollegor och ingen låtsades lyssna och försökte ducka bakom sin dator så dom slapp bli offer för mina utlägg.
Det är ingen idé att hetsa upp sig, jag kan inte ändra något ändå!
Men som sagt, jag skänker och det får mig att somna med gott samvete om nätterna. :)



Kommentarer
Ela

Ja det ska bli jäkligt nice faktiskt...

Aha ja det var ju lyxigt av honom... Tänkte mest bara på att du kanske inte är den som skiter pengar just nu hehe och undrade om du kanske kade fått nå nytt jobb eller så... själv sliter man dag in och dag ut, lever på nudlar och går i förr förra årets modeller av kläder och hoppas bara på att sommaren skall komma så man få ut sin välförtjänsta semesterersättning ifrån förra året... =)



Skulle vi ses nästa vecka eller? Ja mailade även Emmi o frågade om hon ville hänga mes oss ut typ nästa fred el lörd och dricka ett glas vin...



kram


Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback