Liiite hungrig sådär..

Om det är någon som är intresserad av hur det går med min nya livsstill så kan jag säga att det rullar på.
Alla fick ju sig ett bildskönt smakprov (bevis) på min otroligt ointressanta frukost.
Som lunch beställde jag hälsotallrik - gjord på sallad, bulgur, kalkon, keso, nötter etc etc.
Ingen dressing och inget bröd, samt ett glas vatten till det.
Det slank ju inte ner lika fort som en pizza direkt, men det fungerade.
Jag har Charlotte i åtanke när jag tycker det känns drygt, hon vande sig och titta på hennes kropp idag! Dröm! :)

Det har gått och går fortfarande grymt bra idag på jobbet, typ bästa dagen sedan jag kom tillbaka från Istanbul den 1 december!
Jag tycker om den känslan, man känner sig så skön när man gjort grymt bra ifrån sig på jobbet.

Idag är jag helt sjukt sugen på att köra ett riktigt hårt pass på gymmet, men kommer tyvärr inte hinna det idag.
Jag ska ju äntligen få tillbaka min naglar.. Ååh!
Ska bli så skönt att äntligen kunna peta i näsan som en normal människa och inte försöka rota runt med en jäkla fingerstump!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback