Ice cream..

Howdi hoo suckers!

Jag lovar och svär, på heder och samvete att jag aldrig någonsin i hela mitt liv har haft en träningsvärk som detta.
Det är sjukt, och jag känner mig handikappad som inte kan röra mig obehindrat.
Jag tog en rask promenad hemifrån mig till tåget idag som tog cirka 35 minuter, och varenda steg var en kraftansträngning i och med att varenda muskel från magen och neråt ömmar något sjukt.
Dessutom hade jag två större väskor som jag bärde på också..
- Men för att vara positiva så vet vi ju då att passet i fredags tog riktigt bra på mina spagetti-ben! ;)

Jag begav mig ju hem till Emmi i fredags efter jobbet, och där spenderades även natten.
Där syndade jag!
Jag skrev ju i bloggen att det skulle bli en enorm prövning att åka hem till Emmi i och med att dom alltid har mängder med kakor, bakelser, godis, glass etc etc hemma.
Kerstin kommenterade flera gånger att man kan ju inte vara på diet 7 dagar i veckan, utan man måste njuta också..
Jag tror jag tog henne lite alltför bokstavligt för njöt gjorde jag minst sagt av följande.....



Kommentarer
Lina

Japp, lever man hälsosamt 6 dagar och frossar en (och då ska man FROSSA) blir det en perfekt balans. Att mans en förmodligen dricker sig full typ tre dagar kan man ignorera....


Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback