ANNA! :)

Igår efter jobbet tog jag ett glas med kollegan och bitchen James, och därefter åkte jag hem.
Gick upp relativt tidigt imorse för att träffa min kära Anna som är på Sverigebesök över helgerna..
Senast vi sågs var när jag var och hälsa på henne samt min andra darlings i Malta förra våren, så det var verkligen ett kärt återseende!
Vi körde på shopping, shopping, shopping samt frukost på Waynes och därefter mötte vi upp Jens för lunch.
Vi hann bara hänga i 3 timmar, och det var på tok för lite men vi kommer antingen försöka ses igen efter jag kommer tillbaka från Turkiet och innan hon åker.
Om inte så åker jag ändå till Malta i vår och hälsar på! :)

Jag sprang även på Charlotte som var ute och spatserade med Sara och hon informerade mig om hon nu hade bestämt sig om vad som sker på hennes födelsedag nästa lördag.
Hon har hyrt en svit på Berns för förfest med tjejerna och därefter tokröj på Berns och sedan efterfest i sviten igen..
Vilket drag det kommer bli!
Tur att man aldrig är ute nu för tiden, man har ju rääääätt laddade batterier om man säger så! ;)





Kommentarer
Anna

Det var såå grymt kul att se dig, hjärtat!! Hoppas att vi ses snart igen! <3

2010-01-05, 22:36:50 http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback