relaxing till max.

Jag trodde inte jag skulle sitta framför datorn så mycket, men man ska aldrig missbedöma sitt bloggberoende, så here I am!
Eftersom han har ett brutit ben, gips och svårigheter att röra sig så blir det ju mycket slötid och då kommer ju datorn bra in i bilden.

Idag tog vi oss ut några timmar till hans kontor och satt och fika och åt lunch i trädgården - i bara en normal tröja. :)
Dom har sex stycken hundar där också, som berör mig väldigt illa.
I Turkiet månar man inte om djur på samma sätt som vi gör i Sverige, och fine jag ska inte dra alla över en och samma kant - då har jag Lina,Aras, Malin och Guray i åtanke.
Dessa hundar iallafall som finns här på kontoret, sitter i burar och ofräsht vatten och mat, ingen närhet eller kärlek från människorna på kontoret och inga promenader.
Och detta är hundar av den största tänkbara storleken, som små mini-hästar och snacka om att dom behöver motion..
Men nej, inte i det här landet tydligen.
Usch, jag tål verkligen inte vanvård av djur, det är fängelsestraff på det tycker jag.



Kommentarer
Lina

Hjälp, jag börjar nästan gråta bara jag läser det här... Visste inte att turkar kan vara så onda när det kommer till djurvård.


Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback