FAB

Okej, helgen har vi ännu inte gått igenom mina vänner!
Den var superbra kan jag lova, 11 poäng av 10 möjliga.

Resultatet av brist på sömn gjorde att jag verkligen yrade omkring med huvudet under armen i lördags.
Jag och O somnade i soffan i cirka 1,5 timme innan det var dags för mig att bege mig mot flygplatsen vid 04:30 och jag försökte även sova lite i bilen men det gick inte för chauffören spelade så hög pop musik för att hålla sig vaken, så det var bara att glömma.
Turkar är välkända som tidoptimister så jag var på flygplatsen 45 minuter innan mitt plan skulle lyfta och jag behövde dessutom hinna in på taxfreen..
Men det gick tack och lov vägen, although att jag glömde köpa typ hälften av grejjerna som jag hade behövt.

Charlotte hade ju sin födelsedagsfest på kvällen så det hade ju vart smart att inhandla dryck på taxfreen samt även en födelsedagspresent, men så var ju som sagt inte alla hästar hemma upptill så det glömde jag helt bort.

Eija kom och hämtade mig så vi åkte hem till mig och drack kaffe, och där slog det mig att jag inte alls kunde hoppa i sängs för att sova ikapp dom timmarna jag hade missat samt behövde för en tokig partykväll.
Jag behövde åka in till Jakobsbergs centrum och gå på bolaget samt köpa en present till min Charlotte..
Tack och lov ställde Eija upp ytterliggare en gång dagen och körde ner mig samt skjutsade hem mig så det löste sig smidigt och bra..

45 minuters vila och sedan var det bara att hoppa in i duschen, packa övernattningsväskan samt bege mig mot Berns för middag i sviten med Charlotte, Yamit och Emelie.
Rummet eller vad man ska kalla det slog mina förväntningar på alla håll och kanter, det var så fint och mysigt!
Efter ytterliggare någon timme började dom andra tjejerna droppa in och sammanlagt vart vi väl cirka 10-15 tjejer som drack skumpa, drinkar, poppade musik, lockade håret på varandra, spelade spel och hade det supertrevligt!
Det var verkligen ett toppengäng med sjukt sköna människor, så kvällen var som upplagd för succé!
Några timmar spenderades nere på Berns nattklubb och därefter begav jag och Charlotte oss tillbaka till sviten för lite mer bubbel..

Stort tack till Charlotte (och Daniel) för en oförglömlig kväll i kungligt sällskap! :)

Presentöppning samt en skål efter varje paket!


Tur att badrummet var stort.. :)


ÖS!


Grattis Charlotte!!








KÄRLEK



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback