hungrig hela tiden..

Jag känner mig verkligen tråkig, den senaste tiden har jag inte haft mycket annat att skriva om än hur stressigt det är på jobbet, träning och diet.
Kort och gott en systematisk och enformig vardag.

Men ni vet att det vankas sköna uppdateringar och raj raj så fort jag satt min fot i Istanbul, right? :)
Då ska jag även bli flitig med kameran igen!
Den som väntar på något gott hörrni..

Och så kan jag tillägga att jag är så ofattbart sugen på pizza just nu!
Jag kan inte sluta tänka på skräpmat.
Men det står en lax och avocado sallad och väntar på mig i kylen.
Jag har bestämt mig för att diet'a 6 dagar i veckan, och en dag får jag äta vad jag vill.
Kanske inte frossa i sötsaker direkt, men en pizza klämmer jag mer än gärna ner.
Och det verkställs nu på fredagslunchen! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback