Intresseflaggan hissas!

Namn: Mikaela

Kallas för: Miki, Mickan, Stickan, Miks.

Stjärntecken: Lejon upp i dagen.

Höger eller vänsterhänt: Vänsterhänt.

Piercingar: Har haft 3 i läpparna, i bröstvårtorna samt naveln. Samtliga är borttagna.

Tatueringar: Sex stycken. En rätt stor shiva mellan skulderbladen, min systers namn i kinestecken utefter ryggraden, mitt namn i skrivstil på sidan av svanken, mitt horoskop i kinatecken på sidan av magen samt den turkiska flaggan på foten! ;)

Längd: 176 cm.

Skostorlek: 38.

Hårfärg: Brun.

Fräknar: Ja, lite.

Motto: Du lever bara en gång.

Kär? Tre gånger, för nuvarande i mr O.

Önskar du att du bodde någon annanstans? Jag önskar att jag bodde i Turkiet tillsammans med honom, då under andra omständigheter.

Tycker du att du är attraktiv? Ja, oftast.

Dricker du? Vitt vin och drinkar.

Röker du? Ja, tyvärr sedan 10 år tillbaka.

Vilket schampo använder du? Blandat.

Vilken parfym använder du? Givenchy – Very Irresistible, Gucci – Envy me, Victoria Secret – Love spell.

Vad är du rädd för? Mördare, övernaturliga väsen, spindlar och hål.

Gillar du att tvätta? Jag har inget emot det. Förutom att sortera strumpor..

Gillar du berg- och dalbanor? Både ja och nej, man har ju blivit fegare med åren..

Senaste…

Filmen du hyrde? År och dagar sedan, minns inte.

Filmen du köpte? Aldrig köpt en film tror jag?

Låten du hörde: Något Turkiskt i och med att jag befinner mig i Turkiet.

Låten du laddade ner? Tacka vet jag Spotify.

Personen du ringde? Gökhan.

Personen som ringde dig? Gökhan.

TV-program du såg? Kollar aldrig på TV.

Person du tänkte på? Mr O som sitter bredvid mig.

Favorit…

Låt: Engin Nursani – Neden Dogru Söylemedim.

Sak att göra: Shoppa, träna och blogga.

Sport: SATS.

Dryck: Chai-latte.

Kläder: Högklackat.

Film: När mörkret faller.

Bil: BMW X5.

Serie: Det här vill jag egentligen inte erkänna, men Paradise Hotel och Andra Avenyn..

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Oh ja!

Gråtit över en flicka? Ja, fast inte på samma sätt som den ovanstående frågan.

Ljugit för någon? Ja, vem har inte det?

Varit i slagsmål? Ja.

Blivit arresterad? Ja, för snatteri när jag var 13.

Träffat någon från internet IRL? Japp.

Antal…

Gånger du varit kär? Tre gånger.

Gånger ditt hjärta brustit? Några gånger..

Hjärtan brustet på grund av dig? Några gånger..

Tjejer du kysst? Massor i mina yngre, galna dagar.

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? 1, Fräzer.

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Minst fyra.

Senaste…

Boken du läste? Roslund & Hellström – Box 22.

Personen du fick e-mail av? Fräzer.

Personen du fick brev av? Luke.

Personen du fick sms av? Walle.

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Jag minns inte..

Saken du köpte? Två parfymer på taxfreen på Arlanda.

Vad har du gjort idag? Flygit flygplan, träffat O efter 6 veckor, ätit turkisk mat.

Brukar du svära mycket? Jag kommer på mig själv varje gång jag gör det, och ångrar det. Jag tycker det låter fult att svära och önskar att jag helt lade av med det.

När stiger du upp på morgonen? Klockan ringer normalt sett 05:30, snoozar minst 30 minuter. Tyvärr.

Vad har du på dig? O’s Dolce & Gabbana mjukisar, en tröja från H&M, underkläder.

Vad ska du göra ikväll? Klockan är över midnatt så snart sova.

Vad är du allergisk mot? Negativa människor.

Var har du ont? I hjärnan.

Använder du hårspray? Ytterst sällan.

Kan du stå på händer? Nej.

Håkan Hellström eller The Ark? The Ark.

Salt eller socker? Socker.

Gillar du ketchup? Japp, i mängder.

Är du glad nu? Jag är oftast glad, och nu är inget undantag.

Var du glad igår? Nervös, stressad, förvirrad, ångest, förväntan osv. Igår var jag schizofren.

Vad dansar du till? Inte mycket..

Stockholm är… ? Min hemstad.

Göteborg är… ? En underbar stad!

Kan du sjunga? Absolut, i duschen.

Spaghetti eller makaroner? Makaroner.

Land du vill besöka? Som jag inte vart i ännu? Många men USA står väl högst upp.

 




Kommentarer
Thess

Haha..hittade du den där listan på Blondinbellas blogg? Kikade in där och hon hade en likadan! :P Puss

2010-01-06, 00:12:20 http://lillthess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback