Lovely sunday!

Planen var ju att njuta av frukostbuffén dagen efter som en perfekt start på födelsedagen, men varken jag, Charlotte eller Daniel förmådde oss att vakna tills dess utan låg och drog oss i sängen till fem minuter innan vi skulle checka ut.
Sängen var ju sååå underbar!
Och för att inte tala om utsikten..
En trevlig frukost åt vi däremot på ett kafé i närheten där jag hade som skyldighet att uppdatera dom i detalj om hur det var i Turkiet.
Charlotte och Daniel är som mitt psykolog-par som puttar mig i rätt riktning och kommer med råd och tips.
Även om jag inte alltid följer dom.. ;)
Därefter åkte vi hem till dom på Odenplan och dog i soffan samt kollade igenom alla 200 bilder från gårdagen..

Dom skulle på middag hemma hos C's far och jag skulle hem till Anita och Camilla för middag så vi skildes åt men lovade varandra att ses mycket snart igen..
Daniel åker ju tillbaka till New York för möten osv medan Charlotte stannar kvar i Sverige månaden ut så jag har en känsla av att jag mer eller mindre kommer bosätta mig med henne under den tiden.
Man får passa på medan man bor i samma land, vilket inte kommer höra till vanligheterna de närmsta åren..

God morgon världen, vad hände igår?


Bakfylle-frulle.




Middag med linslusarna..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback