Arrrriba!

Hallå party people!
Jag tog en dusch samt poppade hög musik (vilket man inte orkar med om man är jättesjuk), så kom denna låt på radion. (Spotify länk)
Fy rackarns vilken stämningshöjjare!!

Hur som så kanske jag inte är sååå dödssjuk som jag trott hela dagen, lite krafter finns kvar att hämta innan jag ligger däckad.
Så dom krafterna lägger jag på en bio med Eija!

Planen var att gå och se Snabba cash med Charlotte imorgon, men eftersom pappa fyller år så kommer jag inte hinna med 18-19 bion, och 21 bion är för sent för mig i och med att jag jobbar klockan 8 på måndag.
Så det blir max-mys hemma med Charlotte istället, eventuellt hyra film?
Eller så ligger vi bara och snackar skit, det brukar vi vara rätt bra på.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback