Million miles away from home..

Dennis!

Gud vilken flashback jag fick.
Jag lyssnar normalt sett inte på hardcore trance eller liknande, men jag gjorde en del när jag var mycket yngre.
En låt som jag lyssnade en del på i tonåren, och som jag tror alla i den vänskapskretsen tänker på då dom hör denna låt är Dennis.

Han lämnade oss tyvärr för lite mer än 2 år sedan i en väldigt tragisk bilolycka.
Det spekulerades en hel del, men jag var inte så delaktig i allt det eftersom jag bodde på Malta, men det ska tydligen ha vart så att han skulle på semester tillsammans med sin flickvän.
Dom hade stannat mitt i natten på en rastplats för att sova lite innan dom fortsatte bilkörningen, och då hade en alkoholpåverkade långtradarchaufför hamnat över på fel sida av vägen och mosat deras bil som stod parkerad..
Flickvännen klarade sig, dock med allvarliga skador men Dennis avled på en gång.

Sänder en tanke till honom, hans familj samt tänker tillbaka på alla miljoner minnen jag har tillsammans med honom.
Han var en fin människa.

Vila i frid.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback