müsica.

GYM --> JOBB, behöver jag nämna mer?
Just nu låter David Gray, Creed och Staind väldigt bra!

Ser ni att det snöar nerifrån idag?
Det är hemskt, jag hoppas snön hinner smälta bort från Istanbul innan jag anländer, jag behöver värme och sol!

Min resfeber slog till igår när jag kom hem, och kombinationen två timmars Paradise Hotel maraton med över-excitement inför Turkiet gjorde det omöjligt att sova.
Jag låg säkert och vände och vred på mig i 1-2 timmar innan jag försvann..

Det känns faktiskt lite nu när jag sitter på kontoret, är inte speciellt social och aktiv, utan känner bara för att robot-jobba och lyssna på musik i hörlurarna..

- Örongodis (Spotify);
David Gray - This years love / Sail away
Creed - One last breath
Staind - Outside / Zoe Jane




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback