Paolo, paolo!!! Mela..

Igår när jag tog en after work med kollegorna så fick jag sådan obeskrivlig saknad efter Malta!
Alla av oss fyra igår har vart på Malta, varav tre av oss har bott där och självklart finns det mycket att prata och skämta om då..
Jag kan inte minnas att jag har längtat efter Malta så här mycket tidigare, så nu är jag enormt förväntansfull över att få åka tillbaka och hälsa på!
Vårt nya schema kommer släppas om cirka 1 månad, och då ska semestermöjligheter undersökas ala pronto dela fort som fan - Malta here I come! :)

Livet där nere var overkligt men ack så underbart och fantastiskt!
Jag åkte ner dit på impulsryck och planerade att jobba lite under kanske tre månader för att sedan bege mig mot Turkiet, men jag vart kvar där i 1,5 år..
Alla underbara människor, omgivningen, jobbet som jag stormtrivdes på samt den lätta och bekymmersfria vardagen där nere gjorde livet till en dans på rosor.. :)

Mitt drömliv från februari 2007 - Juli 2008..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback