Payback is a bitch.

Okej, nu tvekar jag på att min styvbror läser min blogg och skulle han göra det så ber jag till högre makter att han inte gör det just idag, eller åtminstonde inte innan hans lilla tillställning hemma hos sig idag då vi ska fira hans 21-års dag.

Jag sprang förbi Teknikmagasinet på lunchen för att köpa något till honom, och eftersom han gav mig en rätt oseriös födelsedagspresent i somras så anser jag mig ha rätten att köra med samma medicin.

Jag köpte en enorm stressboll i skepnad av ett bröst, en "Clone a willy" där han kan göra en exakt avgjutning av korven downstairs samt... Tatatataaaaa...
- ÄGGMÖK-SPRAY!!

Hahaha, den luktar så ofattbart illa att man inte vet vad man ska jämföra det med!
Jag tänkte spruta ner James, men fick mordhot så jag ångrade mig i sista sekund..
Däremot så tyckte alla jag skulle langa av ett sprut i luften så man fick känna stanken, och tro mig det var inte nådigt!
Jag som till och med är täppt i näsan kände skiten!

And with a name like Miki
.. Ja, alltså det slutar ju inte där.
Vem tror ni går förbi precis då detta skedde?
HR.
Och det är
uppenbarligen en dam som inte uppskattar sådana skämt för hon tyckte inte alls det var kul och valde att inte heller behålla det för sig själv..
Och vem skyllde alla på?
MIKI - kontorets svarta får såklart!
#¤)(/&#¤)(/&#¤)(!/)(=!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback