produktivt..

Åh hjälp vilken dag på kontoret..
Jag har verkligen gjort allt förutom att göra det som jag hade tänkt att göra.

På vårt företag har vi 'friday beer' varannan fredag där vi köper in stora mängder alkohol, och sedan snacks/pizza/mat what so ever.
Denna fredag var det våran avdelning som hade ansvaret för att organisera och bestämma om det skulle vara något tema eller liknande så jag och Mojca tog på oss det ansvaret..

Vi köpte öl från alla nationaliteter som vi hade på vår avdelning, av det som fanns tillgängligt på systembolaget och det tog ju självklart sina lilla tid att välja ut allt och därefter rulla in det på deras lager i väntan på transport.
Jag är absolut ingen öldrickare, men när det kommer till den turkiska guldet Efes kan man ju inte tacka nej.. ;)

Hur som, när vi kom tillbaka så hade vi besök från Wien i Österrike och det var någon länk i kommunikationen som hade brustit så dom var ganska vilsna och hade ingen aning om vart dom skulle ta vägen..
Så jag och Mojca tog även på oss det ansvaret och visade dom runt lite och beställde därefer en taxi till företagets lägenhet på St Eriksgatan..
Självklart följde vi med dom dit så att vi var säkra på att dom kom fram tryggt! ;)
Så det vart inte mycket till "normalt" arbete idag, attans då.. Höhö.

Så det har vart en hel del omkringflängande idag och jag kom precis tillbaka till mitt skrivbord..
Jag ska hem till Helena för att äta marängsviss, dricka vitt vin samt kolla på film med girlsen. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

namn,


mail, (publiceras ej)

blogg,

kommentar,

Trackback